اراد جون مامان و بابااراد جون مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نی نی دوست داشتنیه مامان و بابا

هیچی دیگه اینجوری شد که اومدی

1391/9/25 0:59
نویسنده : نازنین غلامی
156 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه بابایی اومدووو منم رو میز تواالت نوشتم

بابایی سلام من اومدم مواظب منو مامانی باش

                                                                           امضا نی نی

هیچی دیگه بابا اومد تو اتاق لباست رو که گذاشته بودم رو تختو دید بعدش جواب ازمایشو که گذاشته بودم تو استینه لباستو دید هنگ کرد...................

گفتم بابا شدی چرا هنگ کردی بیبی چکو گرفته بود تو دستش میگفت این مال تو نیست بعداز کلی قسم و ایه دید نه مثل اینکه راستکی اومدیییییی

بعد کلی منو تو رو بوس کرد الهی که فدای جفتتون شم هیچی بعد بابایی اشک تو چشاش جمع شد گریه کرد من تا حالا گریه ی بابایی رو ندیده بودم وروجکککککککککککک خان

به خاطر تو گریه کرد ببین داره فرق میذاره میخوام بهت حسودی کنم بووووووووووووووووس ..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)