اراد جون مامان و بابااراد جون مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

نی نی دوست داشتنیه مامان و بابا

پسر خوشگلم هشت ماه گذشت 💋💋💋💋

1393/1/31 1:13
نویسنده : نازنین غلامی
639 بازدید
اشتراک گذاری
سلام ماماني خسته شدم از دستت اخه چقدر تو شيطوني اينقدر درگيرت شدم وقت ندارم بيام به وبلاگت سر بزنم پسر گلم دور سرت بگردم قربون اون چيس گفتنت بشم ددددد كردنت برم خيلي شيرين شدي قبل عيد وقتي شش ماهت كامل شد و وارد هفت شدي دندون در اووردي واست اش دندوني درست كرديم راستي پسر نازم از سبك بودن قدمت خونه خريديم قبل عيد اومديم خونه ي خودمون تو هشت ماهگيتم دندون دوم رو در اووردي ميخندي خيلي ناز ميشي موش كوچولوي من خلاصه اينكه مامان شيرين وبابا علي و دايي سيامك دارن ميرن من خيلي ناراحتم دارم تنها ميشم 😔😔😔😔 اما تا تورو ميبينم همه چي يادم ميره عشقمييييي خوردنيه من😋😋😋😋 راستي امروز روز مادره امسالم اولين ساليه كهمن مادر شدم خيلي خوشحالم با باباجون رفتيد واسه من ساعت خريده بوديد دست جفتتون درد نكنه مرداي من عاشق جفتتونم اراد بالاخره تو هشت ماهگي با من رفتي حموم واسه اولين بار با ماماني رفتيم حموم كلي بازي كرديم از مراحل حركتتم كه هنوز تو سينه خيز موندي سينه خيز از اين اتاق به اون اتاق بابا علي رفته واست يه بنز خريده يه سره با بنزت داري بازي ميكني داداشي ديگه كم كم برم بخوابم خيللي خسته ام امتحانات دانشگامم نزديكه اما توئه وروجك نميذاري مامان درس بخونه فدات شم شيرين كاريهات ناناي ميكني باي باي ميكني دد ميگي چيزه ميگي يه سري حرفاي نامفهرم ميگي كه من سرر در نميارم ازش بوس بوس ميوه ي زندگيم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)