اراد جون مامان و بابااراد جون مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نی نی دوست داشتنیه مامان و بابا

اولین سونوگرافی عشقمممم

1391/10/11 21:44
نویسنده : نازنین غلامی
212 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلاممم درچه حالی چه میکنی افرین به جیگر مامان که اینقدر خوبه اصلا مامانیو اذیت نمیکنهههماچ

مامانی امروز من ٦هفته و ٤روزم بود خانم دکی سونو قلب نوشته بود واسم

من و بابایی هم امروز با هم رفتیم تا بابایی واسه اولین بار ببینتت

خداروشکر قلبت تشکیل شده بود ولی چون من زود رفته بودم گفت نمیذارم بشنوی چون الان خیلی ضعیفه

منم اصرار کردم بذارهزبان خلاصه اقا دکی گذاشته مامانی قلبت مثل جوجه میزد دوب....دوب...یه استراحت

کردی دوباره دوب....دوب....که اقا دکی صداشو قطع کرد گفت بسه زیادم شنیدییییخوشمزه

اخرشم گفت همه چی خوب و نرماله برو ما هم اومدیم خونه بابایی تو راه گفت این که خیلی کوچیکه من

فکر کردم الان اینقدی باشه(اندازه کف دست بابایی) گفتم نه بابا خیلی اوچولوووویه ایشاالله تا ٢_٣ ماه

دیگه اونقدی میشه

اینم عکست

 

اون نقطه تویییییییی مامانی ببین چقده ریزیییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی
12 دی 91 22:11
مبارکهههههههههههه نازنین جون الهیییییییییییییییییییییی چهکوچولوهههههههههه نی نی انشاالله به سلامتی بیاد تو بغلت
هیجان
13 دی 91 9:24
ای جونمممممممممممممم نقطه عزیزمممممممم دوست دارم الهی که همیشه سلامت باشییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم اخیییییی کوچولووووووو
پرهام ومامانش
18 فروردین 92 0:55