اراد جون مامان و بابااراد جون مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نی نی دوست داشتنیه مامان و بابا

٣٢هفتگي پسرم

1392/4/6 1:13
نویسنده : نازنین غلامی
208 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر خوشگلم الهي فداي اون پاهاي فسقليت بشم من رفته بودم سونوگرافي اقاي دكتر كف پاهاتو نشونم داد اينقدر ذوق كردم ماماني كه نگو....... تا حالا هيچ چيزت اينقدر منو به شوق نياوورده بود كه كف پات اوورد الهي من قربونه اون پنج تا انگشتت برم ماماني عاشقتم فقط شب و روز منتظر اومدنه توام ميدون خيلي خسته ميشي فدات شم ولي منم درك كن اين هفته اصلا هفته ي خوبي واسم نبوده پدربزرگم فوت كرد باباي بابام عزيزم اولش تو شوك بودم باورم نميشد به قول خاله گلي تو مرحله ي انكار قضيه بودم ولي الان ديگه برام جا افتاد اخه پسرم من تا به حال با همچين موضوعي برنخورده بودم كه يكي از نزديكام فوت پدربزرگم اولين نفر بود كلا ماماني تو توي اين هشت ماهي كه تو دل من بودي دوران خيلي پرتلاطمي واست بود باهات حرف نميزنم به خدا ديگه وقت حرف زدن با تو رو ندارم ببخشيد كه اينقدر اذيت شدي پسرم اميدوارم روزي جبران اين كمبودا رو بكنم بوسسسس واسه پسر خوشگل مامان.......
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)