اراد جون مامان و بابااراد جون مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نی نی دوست داشتنیه مامان و بابا

٣٨هفتگيه پسري

1392/5/16 23:54
نویسنده : نازنین غلامی
279 بازدید
اشتراک گذاری
سلام كاكل زريه ماماني قربونت برم من يكشنبه پيش خانم دكتر بودم خيلي مارو سوپرايز كرد رفته بوديم تاريخ زايمانو بهمون بگه به ما گفته بودن ٣١مرداد تا ٢-٣ شهريور مياي ولي خانم دكتر تا معاينه كرد گفت پسرتون تا هفته ي ديگه مياد بغلتون من كه كاملا گيج شدم البته الانم يه ٤روزي ميگذره از اون روز ولي هنوز خبري نيست ماماني تنها كاري كه كردم سريع رفتم ارايشگاه يه سرو ساماني به خودم دادم و اومدم فردا هم وقت اتليه گرفتيم با بابايي بريم عكس بندازيم منو بابايي داريم لحظه شماري ميكنيم فردا هم كه اخرين روزه ماه رمضونه و پس فردا هم عيد فطره ماماني ببينيم شما كي تشريف مياريد خانم دكي گفته اگه تا يكشنبه نيومدي برم بيمارستان عشقم خلاصه ما اماده ايم و منتظريممممم بوس واسه ارادجون خوشگلم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا
17 مرداد 92 0:00
انشاالله به سلامتی زایمان کنی