اراد جون مامان و بابااراد جون مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

نی نی دوست داشتنیه مامان و بابا

يك ماهگي گل پسرم

1392/6/21 23:58
نویسنده : نازنین غلامی
517 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسرم ماشالله روز به روز داري خوشگلتر ميشي شبيه من ميشي سعي كن همش به خودم بري هلو بشي عشقم امروز يك ماهت تموم شد پسري چه زود ميگذره ولي كاملا مامانيووووو ارههههه اره پسرم تو اين يه ماه خيلي خسته شدم چون خيلي دل درد داري شب ساعت ٧:٣٠-٨ از خواب بيدار ميشي تا خود صبح گريه ميكني ساعت ٦ صبح كه ميشه انگاري اب ريختن رو اتيش تو هم خوابت ميبره تا فردا ساعت ٧ دوباره شروع ميكني كاملا سيستم زندگي رو بهم زدي امروز منو بابايي با تو ساعت ٦ خوابيديم تا ساعت ٢ ظهر كه بيدار شديم تازه ساعت ٢:٤٥ صبحانه خورديم ساعت ٦:٣٠ ناهار خورديم و ساعت ١١ شب شام خورديم اين شده برنامه ي ما الانم دارم به زور ميخوابونمت ولي تو چشات از منم بازتره قندعسلم راستي داشت يادم ميرفت امروز واسه اولين بار تو خونه ي خودمون با بابا رضا رفتي حموم خيلي اقا بودي اصلا هم گريه نكردي ماماني خلاصه هرچي بود با همه سختيهاش تموم شد ولي خيلي شيرين بود ماماني رشد شما تو اين ماه اخه ديروز بردمت دكتر واسه قد و وزنت: قد:٥٦ سانت ٣سانت افزايش داشتي وزن:٤كيلو٢٠٠ گرم اقاي دكتر گفت بد نيست ولي من انتظار داشتم ٤ كيلو ٣٠٠ باشي شايد اين ماه چون ختنه شدي زردي داشتي همش راهيه بيمارستان بوديم ١٠٠ گرم كم داري خدا كنه تو اين ماه خوب وزن بگيري دور سر:٣٧ شده اونم ٢سانت اضافه شده اينم از نمودار رشد شماااا حركت جديد شما: روز ٢١ نوزاديت ٢ با غلت زدي ماماني كه همه تعجب كرديم چون خيلي زود داري حركت ميزني وقتي باهات صحبت ميكنيم همش دست وپاتو تكون ميدي بهمون جواب ميدي و حركت جديدي كه امروز واسه اولين بار ازت ديدم داشتم باهات صحبت ميكردم خنده ات صدا داشت قهقهه ميزدي فدات بشه ماماني الانم گرفتي خوابيدي اخه ميخوابي هم دلم واست تنگ ميشه دوست دارم زودي بيدارت كنم بوسسسسسس پسرم خوب بخواب
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)