اراد جون مامان و بابااراد جون مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نی نی دوست داشتنیه مامان و بابا

واسه اولین بار رفتم دکتر

1391/9/26 21:47
نویسنده : نازنین غلامی
177 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام دیروز رفته بودم پیش خانم دکتر

بهم گفت بخواب سونو شکمی کنم گفتم باشههههههه ماشاللهههههه معلوم بودی عشقممم خانم دکتر گفت اخه شاید معلوم نشهههه

ولی مثل اینکه به بابایی رفتی قدت بلند شدههههه دیده شدی نخند......

خب عشقم خانم دکی گفت سالم سالم ساکتم تشکیل شده توام توش بودی عشقم واسه ١٠/١٠ بهم وقتسونو واسه قلبت داد

قربونت برم منننننننننننننن منتظرم تا برم صدا قلبتو بشنوممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیدا
28 آذر 91 9:35
وای نازی جونم خدارو شکر نمیدونی چقدر خوشحال شدم انشالله همه بچه ها زود زود این حس شیرینو تجربه کنن...توام حسابی مراقب خودت باش خانم گل....
مامان فری
28 آذر 91 17:50
مامانی مبارک باشه ، مراقب نی نی جونمون باش