اراد جون مامان و بابااراد جون مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نی نی دوست داشتنیه مامان و بابا

اولین کادوی بابایی به مامانی به خاطر وجود شما که تو دلمی

1391/9/28 17:32
نویسنده : نازنین غلامی
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم

امروز مامانی اثاث کشی داشت اونجا بودیم بعد کلی کار بابایی اومددد با یه کادو........تعجب

گفت این کادو مال مامان نینیههههه بابات تازگیاخیلی خلاق شده کارای جدید میکنه سوپرایز میکنه اون

موقع قیافه مامانی اینطوری شده بودددخوشمزه

خلاصه گرفتم تو مشما پلاستیکی بود که داروخانه میده من فکر کردم واسه تو خریده بعد دیدم نه

یه جعبه توشه باز کردم فکر کردم کیف پوله تو جعبه اس خلاصه بازش کردم یه دفترچه یادداشت بود

منم که خورده بود تو ذوقم انداختمش رو میز بعد چند دقیقه بابایی دیدم میخنده مشکوک شدم گفتم

حتما کاسه ای زیر نیم کاسه اشههه هیچی دفترچه رو برداشتم لاشو باز کردم دیدم بلههه کادو اونجا

بودش بابایی برای مامانی یه سیم کارت خریده بود اخه از این شارژیا داشتم بابایی ام گفت یه وقت از این

با نینی میری جایی گوشیت شارژ نداره واست دایمی خریدم دنبال شارژ نگردی دیگهههههههههههه

منم کلی ذوق کردمو ازش تشکر کردم

میگم خوبه تو اومدی بابات فکر کنه مامانی بی شارژ نمونه اینم اولین کادو بود که بابایی به خاطر تو واسه

مامانی خریدششششششششنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسنا
29 آذر 91 17:01
مبارکت باشه عزیزم انقدر این شوشوی بیچاره رو نکوب می گم چرا دو سه روزه تحویل نمی گیری، نگو سیم کارتت دائمی شده بی معرفت زنگ هم زدم نبودی هیچ نمیگه این آجی بزرگه ی ما رفت دکتر چی شد، چی نشد
گلی
1 دی 91 17:07
نازی خدا شانس بده والا خواهر!!!!!!!!!!!!! امروز باهات نحرفیدم دلم تنگ شد