اراد جون مامان و بابااراد جون مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نی نی دوست داشتنیه مامان و بابا

برای عزیز جونم

1391/9/28 17:12
نویسنده : نازنین غلامی
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی هنوز نیومدی مامانی اینقدر تنهاست دلش میخواست زودی بیای بوست کنم

عسلم لوست کنم نازتو بکشم اخه مامانی تو خونه خیلی تنهاست همش دوست داشتم

زودی بیای مامانی جونم نمیدونم دخملی میایی یا پسری ولی هر چی که باشی تموم

دنیای منی دلم خیلی گرفته امشب گفتم یه سر به تو بزنم بوس بوس.....مامانی اینجوری تپل شی اینجوری بخندی واسم منم ضعف کنم

 

واییییییییییییییییییییی دوست دارم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس
6 مهر 91 13:07
سلام عزيزم
چه وبلاگ نانازي داري
انشاالله به زودي يه ني ني ناز و خوشمل بياد تو دلت


خانم خونه ی نی نی سایت
22 مهر 91 22:18
سلام خانمی خیلییییییییییییییییی نازه وبلاگت من هم قصد داشتم وقتی نینیم تو راه بیادبراش وبلاگ درست کنم امیدوارم نی نی ت سالم و سلامت به دنیا بیاد
ماهم نی نی دار شیم