اراد جون مامان و بابااراد جون مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نی نی دوست داشتنیه مامان و بابا

اراد نفسممممم

1392/5/21 0:46
نویسنده : نازنین غلامی
409 بازدید
اشتراک گذاری
نفس مامان رشيد مامان الهي قربونت برم من امروز رفتم پيش خانم دكي گفتيم ديگه امروز راحت ميشيم تو ميايي تو بغل منو بابايي خانم دكي معاينه كرد گفت ميتونم بخوابونمت امروز زايمان كني ولي بهتره دردات شروع انقباض ها رخ بده بعدا اونجوري دردت كمتره خلاصه دست از پا درازتر برگشتيم خونه با بابايي امااااااااا.......... خانم دكتر گفت اگه تا پنج شنبه دردت نگرفت پنج شنبه صبح بيا بيمارستان بستري شوووو خلاصه ٤روز بيشتر نمونده تا اومدنت واسه اون لحظه ديگه دارم ثانيه شماري ميكنم ١.......٢........٣.....،...٤.........٥ تيك تاك تيك تاك ساعت ديگه داره روانيم ميكنه عشقممم بووووووس
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نینی عاشق
27 مرداد 92 15:15
وایییییییییی سلام نازی جونم اراد نفسی به دنیا اومده؟؟؟؟؟؟؟؟ به سلامتی و دل خوششششش عزیزم ایشالله که زایمان راحتی داشتی گلم هزارتا بوسسسسسس وای الان که خوندم یهو گفتم نه ینی میشه ولی انگار که اراد گلیمون به دنیا اومده اراد جونم ورودت به دنیا مبارک گلممممممم بوس بوس بوس نازی جونم زودی بیا عسک گل پسلو بیزار بیبینمششششش
fariba
22 شهریور 92 1:39
سلام گلم.انشالله قدمش واستون خیر باشه.توروخدا شما که خدا بهتون لطف کرده هدیه به این قشنگی داده واسه من و امثال منم که منتظر نی نی هستیم خیلی دعا کن.به منم سر بزن.از طرف من نی نی خوشکلتو ببوس